Er zijn een hoop webmasters kleine bedrijven en freelancers die het niet bij 1 website houden. Je kan namelijk eenvoudig meerdere websites opzetten en in de loop van de jaren kan je een aardige portfolio opbouwen van domeinen en ook bijbehorende websites. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar hoe dit bij jouw in elkaar kan steken en hoe je hier het overzicht in behoud. Veiligheid voorop – Houdt een onderhoudsschema bij Het internet staat niet stil en de techniek waarmee jouw
Het internet is bereikbaar met een breed scala aan apparaten van de bekende desktops en laptops de dagelijkse mobiele gebruikers en zelfs de koelkast. Als webmaster is het belangrijk om te weten op welke wijze jouw bezoekers het meeste van jouw website gebruik maken en dat je hier vervolgens de nodige voorzorg maatregelingen in neemt om deze doelgroep optimaal te bedienen. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar hoe je dit kunt bijhouden en hoe jij hierin kunt optimaliseren. Inzage
Een van de cruciale factoren voor het succes van een website is de laadsnelheid. Bezoekers hebben weinig geduld en verwachten directe toegang tot de gewenste informatie. Om ervoor te zorgen dat jouw website een naadloze gebruikerservaring biedt is het essentieel om de laadtijden tot een minimum te beperken. In deze blogpost gaan we dieper in op enkele praktische stappen die je kunt nemen om de prestaties van je website te verbeteren. Media optimaliseren Een van de belangrijkste boosdoeners voor
Google zoeken is in 2023 aardig opgeschud door ontwikkelingen binnen Kunstmatige Intelligentie door OpenAI en Google Bard die openbaar en alom gebruikt werden. Binnen vrijwel elke branche zowel binnen als buiten de IT wereld heeft het zijn sporen achtergelaten en is het duidelijk dat we nog maar aan het begin staan van deze ontwikkelingen. Beroepen die in het verleden zeker waren van hun bestaan kijken nu onzeker naar de toekomst. Daarbij zijn er ook in 2023 weer grote updates van Google
Met meer en meer mensen die een eigen onderneming gaan starten zijn de eerste stappen om een solide fundering te leggen wellicht wel belangrijker dan ooit geworden. Met MijnHostingPartner.nl als jouw partner leg je voor jouw online aanwezigheid die fundering neer. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar wat jij zoal zal tegenkomen met het starten van een online onderneming. Grondig Marktonderzoek Een goed begin is het halve werk en dat geldt zeker voor het starten van een online
Soms ontkom je er niet aan om bepaalde werkzaamheden in de nacht uit te voeren voor je website. Bijvoorbeeld met grote overzettingen nieuwe website designs en andere ingrijpende zaken is dit vaak de enige manier om ervoor te zorgen dat zo min mogelijk bezoekers en klanten hier last van hebben. In de IT in zijn algemeen is in de nacht werkzaamheden en updates uitvoeren geen vreemd concept. Laten we in deze blog post een aantal aspecten hiervan bespreken en hoe jij ervoor kunt zorgen dat jouw website
Als klein bedrijf is een sterke online aanwezigheid essentieel om te concurreren in de moderne markt. Een van de eerste stappen naar een succesvolle online aanwezigheid is het selecteren van de juiste webhosting. Maar waar begin je? In deze blogpost nemen we je mee door de essentiële stappen en overwegingen bij het kiezen van webhosting voor kleine bedrijven. Wat wil je met de website en wat gebeurd er zoal op? Analyseer de behoeften van je bedrijf. Hoe groot is je website? Verwacht je veel
Het internet staat niet stil voor webmasters veranderd er telkens wel iets wat op een andere manier opgepakt dient te worden. Veel website beheerders hebben de laatste jaren gemerkt dat het niet langer voldoende is om uitsluitend op advertentie-inkomsten te vertrouwen. Het diversifiëren van inkomstenbronnen is essentieel voor het succes en de veerkracht van je content website. In deze blog post duiken we dieper in op de verschillende manieren waarop je jouw inkomstenstromen kunt diversifiëren
Zichtbaar zijn en mensen op de website krijgen is een van de dagelijkse werkzaamheden van menig webmaster een website heeft namelijk vaak enkel maar bestaansrecht als deze ook daadwerkelijk bezocht wordt. Als het gaat om het vergroten van je online aanwezigheid zijn er twee belangrijke spelers waar iedereen al deels bekend mee zal zijn: organisch zoekverkeer en betaalde advertenties op platforms zoals Google. Maar wat is nu eigenlijk het verschil tussen deze twee en welke aanpak past het beste
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148