In de wereld van Sociale Media worden vele duizenden links gedeeld van vele duizenden bedrijven hoe kan jij hier bovenuit staan voor jouw website of bedrijf? Dat gaan we ontdekken in de blog van vandaag. Lees snel verder voor alle tips en netwerken die jij kan gebruiken om je website te promoten! Waar zit je doelgroep op? Een doelgroep kan uniek zijn voor elke hobby interesse of markt waarin je jezelf bevindt. Zo zijn er bijvoorbeeld verschillen en overeenkomsten tussen vele verschillende
Een website kan een aardige investering van tijd geld en moeite zijn om te realiseren. Zelfs met behulp van handige tools die het je makkelijk maken om een website in een middagje op te zetten. Zal je nog steeds wat meer tijd dienen te steken in het ontwikkelen van de content of inhoud van de website en natuurlijk het onderhoud hiervan. De vraag komt dan wellicht in je op wat een website nu op kan leveren. Dat gaan we behandelen in dit artikel lees snel verder! Optimaal bereikbaar Met een goede
Er zijn een aantal websitebuilders of partijen waar je gemakkelijk een website kan maken op een visuele wijze in de afgelopen jaren is deze markt meer en meer gegroeid en de populariteit hiervan stijgt. Een website builder heeft echter een aantal sterke nadelen tegenover het gebruik van een Open Source Content Management Systeem. Laten we in deze blog een kijkje nemen in de voor en nadelen van beide opties. En hoe jij de beslissing kan maken voor het gebruik van jouw bedrijf. Lees snel verder!
Het internet staat vol met elk denkbaar onderwerp in elke tak van operen heb je te maken met concurrentie hierop. Of dit nu op de zoekwoorden is waarvoor je wil verschijnen. De advertenties die je wilt gaan inzetten of de bedrijven of doelgroepen die je wilt aanspreken. Wanneer je nog niches of markten vindt waar dit niet het geval is dan sta je aan de voet van een grote kans of er is al langere tijd bekend dat deze niche niet winstgevend is om in te investeren. Om nu bijvoorbeeld een webshop
Een website is zo gemaakt met behulp van Content Management Systemen zoals WordPress en Joomla. Het installeren van een thema zorgt ervoor dat jouw website uiterlijk in een keer geregeld is. Het configureren van jouw website kan je hierdoor zo uitgebreid maken als je zelf wilt je kan het in een middagje regelen en goed genoeg vinden. Of je kan hier weken over doen om geheel naar wens te krijgen. Voor beginners is het vaak raadzaam om niet overspoelt te worden met informatie maar gewoon te beginnen.
Er zijn een aantal termen die je zult tegenkomen bij het opzetten van je website en jezelf hier verder in verdiepen. Content of de inhoud van je website is een van de pilaren van je website waarmee je kan vallen of staan. Er zijn verschillende soorten Content en niet elke Content heeft dezelfde voor en nadelen. Laten we in deze blog behandelen wat User Generated Content is en wat de voor en nadelen hiervan zijn. Wat is User Generated Content? User Generated Content is content wat door
Er zijn een hoop Content management Systemen op de markt die je gemakkelijk kunt gebruiken zonder ook maar een regel code te hoeven induiken. Het is echter soms wel het geval dat je hiervoor dan los nog een onderdeel zoals een plug-in voor dient te installeren. Dit kan zorgen voor extra laadtijd op je website door de vaak extra onnodige bronnen die ingeladen dienen te worden. Met een paar handige tags binnen HTML die iedereen kan gebruiken kan je dit zonder plug-ins of extra installaties moeiteloos
Met een website komen enige verplichten naar boven afgezien van de website periodisch van frisse content verzien is het daarbij ook belangrijk om enige maatregelingen te nemen voor als er wat fout gaat. Een wekelijks agenda item waarin je een kwartiertje bezig bent met een aantal stappen kan je jaren aan werk besparen als de website verloren gaat. Laten we in deze blog post een kijkje nemen wat deze werkzaamheden zijn. En hoe je die gemakkelijk kunt uitvoeren. Een website is niet een stilstaand
Advertenties zijn een cruciaal onderdeel van de marketing van elk bedrijf en organisatie met de juiste advertenties bereik je jouw doelgroep overal waar deze relevant zijn. Van het adverteren op het Google Zoeknetwerk tot het adverteren op andere websites met het Display netwerk en als laatst het adverteren in beeld of video vorm op diensten zoals YouTube. Nu is er ook een vierde optie bijgekomen in het Google Advertentiecentrum laten we in deze blog alles hierover te weten komen! Audioadvertenties
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148