Veel mensen hebben een website die niet veel ruimte in nemen en draaien daardoor gemakkelijk op een hosting server. Echter kan het ook zijn dat je een website hebt die veel ruimte in beslag neemt en daardoor kunnen er extra kosten bij komen. In de meeste gevallen is dit ongewenst en daarom dien je er op te letten dat je website niet al te veel ruimte in neemt. We gaan in deze blog post doornemen wat je kan doen om ruimte te besparen op je website. Onderhoud In onze eerdere blog posts hebben we
Een CMS of Content Management Systeem is een stuk software wat het mogelijk maakt om content of de inhoud van jouw website te beheren op een gemakkelijk wijze. Wat kun je er nog meer precies mee? En welke soorten Content Management Systemen zijn er? Dit behandelen we in deze blog post.Met een Content Management Systeem maak je het voor jezelf mogelijk om snel een website pagina of aparte post snel te maken en op een gemakkelijke wijze. Afhankelijk van het Content Management Systeem is het een kwestie
WordPress is het meest bekende content management systeem wat op het moment gebruikt wordt. Door de jaren heen is het stukken verbeterd en uitgebreider geworden waardoor het makkelijker is om op je hosting te gebruiken. Omdat het zoveel veranderd en verbeterd is door de jaren leek het ons interessant om door te nemen hoe het veranderd is. In deze blogpost gaan we doornemen hoe WordPress veranderd is door de jaren heen. Het begin De basis van WordPress zelf begint in 2001 bij een programmeur genaamd
De meeste mensen die bekend zijn in de wereld van hosting kennen WordPress wel. Dit is het meest gebruikte CMS (content management systeem) waarmee mensen hun website in elkaar zetten. Een van de redenen hiervoor is omdat dit systeem erg gemakkelijk is om te gebruiken en niet veel tijd kost. Dit maakt het voor veel mensen aantrekkelijk. Echter zijn er ook dingen die je hierbij moet vermijden we gaan in deze blogpost doornemen welke dingen dat precies zijn. Wat is WordPress precies? Voordat je weet
Om een blog te beginnen heb je niet zoveel nodig. Een webhosting pakket een pakkende domeinnaam en je kan al vooruit. Echter komt er inhoudelijk nog wel wat bij kijken. Dat gaan we in dit artikel wat nader toelichten. MijnHostingPartner.nl heeft een hoop blogs van klanten onder zijn hoede.Van blogs over boeken reviews tot artiesten die een blog bijhouden en mensen die bloggen over hun passie. Vaak doen ze dit als creatieve uitlaat om hun gedachten te delen. Informatie te delen die ze zelf bij hun
.NET Core is de laatste ontwikkelingsmethode voor websites en web applicaties van Microsoft. Regelmatig komen er updates uit voor de ontwikkeling framework bij MijnHostingPartner.nl zorgen we er voor dat je altijd over de laatste stabiele updates beschikt bij de .NET Core hosting pakketten. In deze update bespreken we de laatste updates die er in augustus bijgekomen zijn. .NET Core beveiligingsupdate Het grootste item wat uitgekomen is in deze update is een beveiligingsupdates wat een
Als je gebruik maakt van zakelijke Hosting dan zal je hierbij gegarandeerd mail nodig hebben. Wanneer je hierbij veel mails krijgt kan het best zijn dat je mailbox een onoverzichtelijke chaos wordt. Daarom dien je dit te organiseren waar dit mogelijk is echter kan dit best een moeilijke taak zijn. In deze blogpost gaan we doornemen hoe je het beste je zakelijke mailbox kan organiseren. Markeer belangrijke mails De afzender kan vaak aangeven bij het versturen of dit belangrijke mails of niet. Dit
Als je een eigen website hebt dan is het belangrijk dat deze voor iedereen bereikbaar is. Ook voor gebruikers die je website op hun telefoon bezoeken is het belangrijk dat ze er zonder problemen op kunnen. Websites dienen tegenwoordig namelijk goed geoptimaliseerd te zijn voor telefonisch gebruik omdat tegenwoordig de meeste mensen via hun telefoon je website bezoeken Echter gaat het optimaliseren voor mobiel gebruik niet vanzelf. In deze blogpost gaan we behandelen wat je precies behandelen wat
Als je een eigen webshop op je hosting hebt staan dan zal het wel eens voorkomen dat je negatieve feedback krijgt. Dit kan best vervelend zijn als je een beginnend bedrijf bent omdat dit vervelende gevolgen kan hebben. Het is belangrijk dat je dit dan ook oppakt en reageert echter hoef je dit niet direct te doen. Je kan hier beter je tijd voor nemen om dit te analyseren en een uitgebreidere reactie dan dat je hier direct op reageert. Zo kan je goed de klacht van de klant oppakken en hier alsnog
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148