Deze vraag wordt vaak gesteld door iedere beginnende webmaster nadat je jouw website live hebt staan en je bent deze vullen met content kan het even duren voordat jouw content ook daadwerkelijk wordt weergegeven binnen de zoekmachine. Er bestaat ook een kans dat het geheel niet weergegeven gaat worden. Laten we in deze blog post een kijkje nemen hoe snel een post pagina of update geïndexeerd kan worden en weergegeven. En wat de achterliggende redenen hiervan kunnen zijn. Hoe kan je dit inzien?
Met iedere website kan je op een gegeven moment beslissen om betalingen mogelijk te maken hierop. Of dit nu een donatie is voor een vereniging een dienst of product of een ondersteuning. Er zijn een aantal verschillende opties hiervoor die je kunt gaan gebruiken. Met allen zijn voor en nadelen die gelden. Alle manieren van betalingen zijn niet gratis en zal je in elk geval een klein percentage van de totale betaling of transactie moeten afstaan. Laten we een kijkje nemen naar de verschillende
Met een webshop is het vaak het geval dat er volledig vertrouwd wordt op advertenties om verkeer binnen te halen naar jouw webshop. Dit kunnen advertenties zijn op het Google Zoeknetwerk naar relevante producten en termen op Sociale Media voor het aanspreken van een doelgroep of direct op andere websites via het Display netwerk. Met een Webshop is het echter ook mogelijk om via de natuurlijk resultaten te ranken met enige slimme trucs die je kan toepassen. Laten we deze behandelen in deze blog
Nadat je jouw eerste website hebt gemaakt kan je denken dat je hierna gelijk klaar bent een website is echter een blijvende investering van tijd en werkzaamheden om optimaal te kunnen gebruiken. Denk aan het bijhouden van updates het drijven van verkeer naar je website toe en nog een hoop andere werkzaamheden die steeds terugkomen. In deze 3 stappen willen we je uitdagen om gelijk de juiste stappen te zetten voor het maken van jouw website. Zo kan je meer kans maken om door te breken en een succes
Het zal de meeste mensen wel bekend zijn Twitter bevindt zich nu in een periode van onzekerheid. Wat heeft dit exact te maken met de wereld van webhosting en online marketing? Laten we dit behandelen in deze blog post! Twitter verliest een hoop gebruikers Twitter was en is voor velen nog steeds een belangrijke bron van verkeer zowel organisch als betaald naar jouw website toe. Of je hier nu dus veel gebruikers naartoe haalt met je leuke posts die veel gedeeld worden en geliket of jouw advertenties
Mobielvriendelijkheid voor een website is een belangrijke factor bij een hoop aspecten. Met een handige en snelle test van Google zelf kan je gelijk inzien of jouw website hier wel geschikt voor is. Laten we in deze blog post langsgaan wat dit precies is en hoe je dit kunt gebruiken om jouw website te verbeteren. Maak nu de test via de volgende link en lees het artikel verder! https://search.google.com/test/mobile-friendly?hl=nl Waarom mobielvriendelijkheid ook voor jouw website belangrijk
Er zijn een aantal manieren om meer inzicht te krijgen voor welke zoekwoorden jouw website verschijnt en hoe jouw individuele pagina’s presteren. Om ervoor te zorgen dat jouw website het best presteert is het vaak raadzaam om zover mogelijk te verkennen waar Google jouw website voor laat tonen. En hoe jij dit kunt aanpakken als beginnend webmaster is met Google Search Console een krachtige tool van Google zelf die ook nog eens gratis is in gebruik. Lees snel verder hoe jij dit kunt gaan
Het SIDN of de beheerder van alle .nl domeinen heeft in zijn laatste blog toegelicht hoe de markt ervoor staat en wat hier zoal in is gebeurd tijdens de Corona pandemie is de markt gegroeid en zijn er meer .nl domeinen bijgekomen. Zijn deze domeinen nog in gebruik? En hoe staat de markt er verder voor? Dat lichten we in deze blog post nader toe. Lees snel verder! In de Corona tijd waren een hoop bedrijven geforceerd om online verder te gaan dan eerst wellicht het geval was. Met de lockdowns waren
YouTube heeft sinds November 2022 de mogelijkheid om een eigen gebruikersnaam vast te leggen voor je YouTube kanaal. Deze gebruikersnaam of handle maakt het mogelijk om je branding of merknaam te gebruiken voor je YouTube kanaal. En je bent dus niet meer afhankelijk van een random string om naar je YouTube kanaal te linken. Dit was al grotendeels mogelijk zodra je boven een aantal abonnees zat. Maar is uitgebreid met een @ teken en de merknaam voor iedereen. Het kan dus dienen als een gemakkelijke
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148