Een bounce en daarbij bounce rate is het percentage van je website bezoekers die met korte tijd en maar 1 pagina bezocht te hebben jouw website alweer verlaten. Dit kan positief en negatief zijn maar voor de meeste doeleinden is het toch beter als een bezoeker wat langer op jouw website aanwezig is. Laten we daarom in dit artikel kijken hoe je mensen wat langer vast kunt houden met de volgende tips! Een hoog bounce rate op een website is dus niet altijd louter negatief met een use case
In de wereld van Digitale Marketing zijn er een aantal begrippen en termen die belangrijk zijn om te weten. Een conversie is er een van die belangrijk is om te weten en te realiseren wat dit precies in houdt. Laten we dus in dit artikel even een kijk nemen in de wereld van de conversies! Webmarketing kan vele soorten en vormen aannemen een van de hoofddoelen van al jouw digitale marketing is natuurlijk meer verkopen. Of dit nu jouw online diensten zijn offline diensten en werkzaamheden
De hoofdpartij achter alle .nl domeinnamen het SIDN heeft sinds enige tijd een pilot gedraaid voor het nader beschermen van het mailverkeer bij opgezegde domeinnamen. .NL domeinen worden nadat ze zijn opgezegd en vervallen nog 40 dagen in quarantaine gehouden in deze periode is er nog de kans om het domeinnaam terug te laten registreren onder dezelfde gegevens. En kan dus een domeinnaam die in de vergetelheid is geraakt of anderzijds foutief is opgezegd weer terug te laten komen. De tool
Je wilt jouw bedrijf of diensten aanbieden via het web gefeliciteerd! Dat is een grote stap die er voor kan zorgen dat jouw idee of bestaand bedrijf een wereldwijde nieuwe markt aan kan boren op meerdere manieren dan je wellicht realiseert. Laten we beginnen met het kijken wat de begin stappen zijn van digitale marketing en hoe jij hiermee kunt gaan beginnen. Webmarketing of digitale marketing staat voor het aanprijzen van jouw diensten via een website de eerste stap daarbij is natuurlijk
Er zijn een hoop verschillende manieren om een website te maken een van de meest populaire methode is het Content Management Systeem WordPress te gebruiken. WordPress is voor een hoop doeleinden zeer geschikt en is mede zo populair omdat dit verder aan te passen is naar wens. Zo zijn er met plug-ins en thema’s jouw wensen gemakkelijk uit te werken. Maar hoe gaat dit precies in zijn werk? En wat is belangrijk om aan te passen? En wat is beter zo te laten. Dit gaan we in deze
Semrush is een van de meest gebruikte SEO tools om jouw bedrijf beter in google te laten verschijnen met Semrush zie je bijvoorbeeld het aantal zoekwoorden waar je voor rankt de geïndexeerde pagina’s en de aanwezige backlinks. Semrush is daarbij ook onmisbaar om concurrentie te analyseren en een inventaris te maken op leuke kansen. Semrush is dankzij deze tools en uitgebreide bibliotheek de keuze voor vele webmasters en bedrijven om bij te houden hoe ze ervoor staan op en waar ze verder dienen
Thema editors zijn populair bij een heleboel gebruikers om hun WordPress website anders te maken dan anderen en deze een speciale layout of stijl te geven. Maar voor wie is de nieuwe editor die gelanceerd is met de laatste update? Laten we dit even bespreken en verkennen in deze blog post. WordPress staat er om bekend dat je met weinig ervaring een website kunt maken en dat is nog steeds het geval. Iedereen kan met een beetje huiswerk te verrichten met WordPress een website maken. Het is
AdSense is vaak de manier om op een passieve manier jouw website te gaan monetiseren oftewel inkomen te laten generen. Google AdSense is een van de makkelijkste manieren hiervoor waar je zelf weinig voor hoeft te doen. Aangezien je na het een keer aanmelden en de code te plaatsen op je website aan Google verder teugels kunt overgeven. Laten we kijken hoe het proces te starten is en wanneer je Google AdSense kunt gaan aanvragen op jouw website. Google AdSense is niet alleen voor websites dit
Er zijn een hoop verschillende manieren om problemen op te lossen in het dagelijkse werk van een webmaster web ontwikkelaar of algemene werknemer in de IT. Is er bijvoorbeeld de methode van SCRUM AGILE en nog vele andere methoden om in groepsverband snel en efficiënt samen te kunnen werken. Maar wat voor alle kleinere probleempjes waar je net even het antwoord of de oplossing niet kan van bedenken? Dan komt de Rubber Ducky methode tot de rescue! Laten we bekijken hoe deze leuke manier in zijn
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148